*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Monday, January 9, 2012

FANCY STUFF for FANCY PERSON~

Assalamualaikum...

Hehe, bertajuk omputih pulak entry kali ni yek! Sebenarnya aku nak promote barang-barang yang aku dan kawan aku ada buat... Harap ada antara korang yang baca blog ni berminatlah yer... Kalau minat, emel aku kat cloudiezign@yahoo.com. Keychains ni dijual dengan harga borong (yelah...tak berbaloi pulak korang nak beli satu je. Nanti kos posting korang yang kena tanggung tau... Tapi terpulang la kalau korang nak jugak beli satu je. Melainkan kalau korang berada dekat dengan aku, takpe lah...)

Harap korang suka keychains ni... ENJOY!










Kalau nak tengok lebih banyak details dan gambar, boleh klik link bawah ni~ 





...sekian....

2 comments:

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~