*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Friday, March 11, 2011

pian0 oh pian0~!

Assalamualaikum...

Kalau korang perasan lah kan, kat bahagian bawah blog aku ni ada virtual piano... Tujuan aku letak piano ni ialah untuk korang berhibur disamping membaca 'coretan hidup' aku ni...

Tapi dekat piano tu cuma ada satu aje note "Beethoven Fur Eliss" untuk korang maen tekan-tekan... Jadi, untuk menghiburkan lagi hidup korang, aku nak bagi beberapa note lagu yang cuba main-main tekan dan bunyinya memang seakan-akan lagu tersebut! (tapi kalau ahli muzik dengar, mungkin mereka dapat mengesan kesumbangan note aku neh...)

.:. SUASANA HARI RAYA .:.

T TY UIUIU YTY
R R TYTYTYU
T TY UIUIU YTY
RREWE


.:. LAGU FILEM KOREA(tak ingt filem apa...) .:.

TT TT R EE EE W QQ QQ RTY
YYYY R TTTT E RRRR W ERT
YYYTR TTTRE RRR ERT


.:. HAPPY BIRTHDAY .:.

SS DS GF
SS DS HG
SS JHGFD
JJH DFG


.::. Aku suka muzik... Kadang-kadang rasa sedih juga sebab tak sambung main muzik masa sekolah menengah~ Hmmm... Rindu pulak dekat cikgu Azhar, cikgu muzik a.k.a Pengakap sekolah rendah aku tu...

Apa-apa pun, harap korang GEMBIRA LAH YE MENEKAN-NEKAN KEYBOARD KORANG TU~!!!

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~