*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Sunday, February 27, 2011

Heliza_cuma aku

Assalamualaikum...


Aku saja nak kongsi lirik lagu ni...kalau korang tengok video klip lagu ni, Heliza tu sangatlah comel.. haha... Lagunya juga berbunyi comel~! Korang boleh tengok video klip nya di sini. Selamat menghayati lagu ni~!

Aku suka kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu
Tapi kamu tak suka aku

Aku kenang kamu
Aku bayangkan diri mu
Aku rindu kamu
Tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

Apa kata kamu
Mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku
Tapi kamu masih belum tentu

Untuk apa cinta
Jika tidak sudi
Untuk apa kasih
Jika tak memberi

Aku suka kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu
Tapi kamu tak suka aku

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

Untuk apa cinta
Jika tidak sudi
Untuk apa kasih
Jika tak memberi

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

Untuk apa cinta
Jika tidak sudi
Untuk apa kasih
Jika tak memberi

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~