*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Sunday, November 6, 2011

Fruit Creations~!

Assalamualaikum...

Di kebosanan Hari Raya ni, aku nak kongsi lagi tentang FRUIT CREATIONS... (Waktu macam ni je aku sempat update blog!)

Untuk dipendekkan cerita, aku dan kawan-kawan aku (Ija, Anor dan Tura) memenangi tempat kedua dalam pertandingan ni semperna Pesta Konvokesyen Universiti Putra Malaysia!!! Kami ni mewakili kolej kami iaitu KOLEJ SEBELAS.

SUNGGUH TAK DISANGKA, kami berempat ni bukannya pandai sangat mengukir buah-buahan ni... Aku pun TAK PERNAH lagi ukir buah sebelum ni. Ni lah yang dikatakan BAKAT TERPENDAM! Chewah!!!

Ni hasil kerja kami berempat:::
 Ni lah hasilnya... Tak la cantik sangat, tapi sebab tak ada yang lebih cantik, tu pasal la kami dapat menan nombor dua!!!

 ...KOLEJ SEBELAS...

 Bergambar dekat hasil kerja kami. (Dari kiri: Tura, aku, Anor dan Ija)

 Ni sebelum mula pertandingan~

 Buah-buahan yang disediakan oleh pihak penganjur... Paling KELAKAR, ada BUAH PETAI!!! haha...

 (^_^)

Hasil kerja kumpulan yang lain:

TEMA: BUNGA-BUNGAAN







No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~