*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Saturday, November 5, 2011

Rupa Baru Blog Aku!!!

Assalamualaikum...

Macam yang korang semua boleh nampak, ni lah rupa baru blog aku. Dah lama aku idamkan rupa blog yang ada features macam ni tapi tak berkesempatan nak buat. Sekarang ni pun 'blog baru' aku ni belum siap sepenuhnya lagi. Nanti aku akan tambah lebih banyak info dalam blog ni. Kalau korang perasan, Menu Bar kat atas ni belum sepenuhnya berfungsi lagi. Aku terpaksa berhenti berblogging kejap sebab ada kerja nak buat ni. Tak sabar nak siapkan blog aku ni cepat-cepat!

O.K lah...

Sekian, trimas...

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~