*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Sunday, December 13, 2009

6MM SKAJ

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Aku dalam proses mengumpul kawan-kawan SEKOLAH KEBANGSAAN ALOR JANGGUS kelas 6MM tahun 2002...sesiapa rasa diri dia berkaitan dengan perkara tersebut, sila add aku di facebook aku…bagi sesiapa yang mengenali mereka-mereka ini, tolong suggest as friend kat aku ek...ataupun, inform aku...ada 48 orang ker 42 orang tah…tak ingat…urm…ada dah yang dah di add…tapi ramai lagi yang belum add….bagi yang takde nama, maaf ek…tak ingat lar….dah tua…hehe…bagi yang tersesat nama lam ni, huhu….maksudnya anda kawan waktu darjah 5 la kut…

1. AKU
2. FAHANA NABILA
3. HAJIRAH
4. HASNALIZA HARUN
5. ROHANI MUHAMED
6. ASYIKIN
7. ATIKAH SALLEH
8. AZLINDA RISTATY
9. FARAHIN
10. ATIKAH AHMAD
11. NADIAH FATEHAH
12. SYAZNI
13. ROHAYU
14. HIDAYU
15. HAMIZAH
16. AMIRA GHAZALI
17. NUR SYUHADA
18. FARHANA ROSLEE
19. FATIN AFIQAH
20. RODZIAH
21. IZZATI
22. SABRINA
23. BADARIAH
24. SAMIHAH
25. FARAH OOI
26. FARIZA
27. FARHANA FUAD
28. AMIRUL RIDZWAN
29. HAFIZUL IZZAD
30. MUHAMMAD IZAT
31. ZULHELMI
32. AMIN
33. AMZAR
34. SYAZWAN
35. IMAN
36. AMIRUL EFFENDI
37. LUQMAN HAKIM
38. FAUZI
39. RAZNAN
40. KHAIRUL NIZAM
41. FADHLI
42. IMRAN
43. FAIZOLMI

LET US GET IN TOUCH....OKAY....?

Sekian...trimas...

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~