*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Wednesday, December 2, 2009

kucing yang comel~

assalamualaikum dan salam sejahtera...

kucing...semua tahu apa itu kucing...kalau tak tahu, tipu lah tu...urm...ni kat sebelah ni ada contoh rupa kucing kalau nak tahu apa rupa kucing...aku suka kucing!suka sangat-sangat...comel... manja...tenang je tengok gelagat kucing ni...salah satu cara nak hilangkan tension aku...aku membesar dengan kucing...tak lengkap rasanya hidup tanpa kucing...pernah dulu aku disuruh memberi nama pada seekor kucing ni...waktu tu aku kecil lagi...umur beberapa tahun jer...NAK TAHU AKU BAGI NAMA APA KAT KUCING YANG TAK BERSALAH TU?aku bagi nama PONGEK!!!haha...ntah dari mana aku dapat perkataan tu?aku tak tahu.kesian kucing tu dapat nama yan pelik macam tu...ada lagi...!!umie aku suruh aku bagitahu makcik aku,"letak nama kucing ni BEAUTY..."...tapi aku bagitahu makcik aku suruh bagi nama kucing tu BETTY instead of BEAUTY...satu lagi penyelewangan nama...haha...urm...kalau aku cerita pasal kucing,takkan habis sampai bila-bila punyer lah...so,stop takat ni cukup lah ya!bawah ni ada gambar-gambar kucing yang pernah dan sedang aku bela...kucing-kucing ni tak fotogenik,jadi nampak tak comel sangat...ada yang comel,tapi aku kena scan dulu sebab gambar tu gambar filem punya...takde lagi gadget yang dipanggil camera digital neh kat rumah aku waktu tu...kalau aku rajin,aku scan dan upload lah!

nyum nyum nyum!!ni kucing mak sedara aku sebenarnya...nama BOBOI...
ni CADRINA dan anak-anak beliau...
yang ni PUSHY...nenek aku lar tu yang bagi nama secara tak sengaja...tengok kamus, "pushy" ni maksudnya mendesak...dan memang kucing ni suka desak-desak orang pun!
ni anak-anak MIMIE...
yang ni MIMIE...abah aku ambil dari kawan dia...comel warna kucing ni...
kucing ni kucing yang aku bela kat matrik dulu...aku dan roomate aku bela dia..namanya COMEL sebab tak tahu nak bagi nama apa...pastu macam mana ntah,kucing ni hilang,tak dapat dikenal pasti kemana...=(
MIMIE pakai topi...aku suka tengok gambar MIMIE yang ni...nampak comel jer...hehe..

sekian...trimas

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~