*************************************************************************


Tujuan blog ni dibuat ialah untuk aku berkongsi pendapat, cerita, pengalaman dan juga untuk aku meluahkan apa-apa yang terbuku dihati serta macam-macam lagi lah...!!! Harap korang enjoy lah ye... Tapi tak lah BEST sangat blog ni... Lepas baca tu, KOMEN lah sikit.... (^_^) Terima Kasih~


*************************************************************************

Tuesday, December 8, 2009

...bOsan @ bOring...

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Siapa tahu maksud bosan @ boring ni? Siapa yang tak tahu tu, memang hidup dia penuh dengan aktiviti lah tu! Nak tahu kenapa aku bercakap tantang bosan pulak kali ni? Sebabnya satu saja…sebab aku BOSANLAH!!! Dah habis tak tahu nak buat apa…jadi aku tulis la tentang bosan @ boring ni…ni kan blog aku…suka hait aku la kan nak tulis apa pun… lagipun, kat bawah nama blog aku (CORETAN HIDUPKU) tu ka nada tulis…”apa-apa aku nak tulis,aku tulis lah!’…jadi, aku tulis jelah! Haha…aku dah merapu sampai mana ni? Cukuplah dulu setakat ni aku cakap tentang boring ni…nanti aku rasa bosan @ boring lagi, aku merepek lagi kat blog aku ni eh…hahaha…

Sekian…trimas…

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen~ (~supaya boleh ditambah-baikkan~) Kritikan membina? Pujian? Cadangan? Pendapat? Semua aku terima~